Dátum: 2001. január 23., 14:13
Feladó: Nagy Tibor --
Tárgy: Re: Repulogep
Sziasztok!
Utoljára írok ebben a témában a listára, mert offtopic.
De helyre kell tenni a kérdést, elkerülendo a félreinformálódást...
>> Helytelen tipp... :-( A villanófény _minden_
>> repülogépen kötelezo, amelyik alkalmas az IFR
>> (muszerek alapján történo) repülésre. Ebbe az
>> éjszakai repülés is beletartozik.
> Lehet, hogy kötelezo, de én már nagyon sok kis
> gépet láttam villanófény nélkül repülni. Vagy
> olyan gyenge villanófénnyel, hogy néhány tucat
> kilométerrol már nem látszott.
Azokat a kisgépeket nyilván napkelte és napnyugta között láthatta, amikor
nem csak az IFR repülés engedélyezett, hanem a VFR is. Magyarul: amelyik
repülogépen nincs villanófény (és megfelelo navigációs muszerezettség), az
nem is repülhet éjszaka.
Tehát ha repülogép volt, akkor annak PIROSAN (esetleg fehéren) VILLOGNIA
KELLETT VOLNA.
Lábjegyzet:
IFR= Instrumental Flight Rules (muszeres repülési szabályok)
VFR= Visual Flight Rules (látvarepülési szabályok)
> Mindezek mellet, persze, lehet a tipp rossz is,
> hiszen ezért nem tudás, hanem tipp. Ha reflexió, ...
Szerintem objektív-reflexió lehetett. Mások fotóin is látszik?
Üdv From:, a repülo ember
--
Tibcsi(R) -
PS: aki kéri, annak magánba elküldöm egy helikopter fénytechnikáját és a
hozzá tartozó haszálati eloírást is. Nem semmi... Csabócza által is említett
"repülogép vezetésére feljogosító szakszolgálati engedéllyel rendelkezo
szárnytársamtól" származik.
|