Dátum: Sun, 14 Mar 2010 19:59:57 +0100 (CET)
Feladó:
Tárgy: 2010 első nagy találkozója!
* * * A 2010. ÉV ELSŐ NAGY TALÁLKOZÓJA! * * *
MAGYAR CSILLAGÁSZATI EGYESÜLETEK ÉS ALAPÍTVÁNYOK ORSZÁGOS TALÁLKOZÓJA
(és eszközkiállítása!)
fókuszban: "A Csillagászat Nemzetközi Éve után..."
Időpont: 2010. április 9-10.
Helyszín: BKMÖ Speciális Közoktatási Intézményének díszterme,
Baja, Barátság tér 18.
(a helyszín már sokak számára ismerős lehet, hisz korábban ugyanitt
rendeztünk meg egy hasonló, széles körű találkozót 2007. március 23-25.
között. A tér az 55-ös főúttól két saroknyira található, a Szegedi úti
téglás templom mögött, a vasútállomástól, a buszállomástól és az 55-ös
főút és a vasútvonal kereszteződésétől egyaránt alig 3-5 perces sétára.
Autósoknak bőséges parkolóhely áll rendelkezésére az épület előtt).
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tervezett program: a www.bajaobs.hu honlapon lesz kitéve!
A rendezvényt reményeink szerint a POLARIS TV on-line közvetíti majd.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A rendezvényre szervezetenként összesített létszámú jelentkezéseket várunk
E-mailben a:
címre.
VÁRUNK: akár az egyesületi/alapítványi munkát bemutató fali posztereket és
plakátokat, mindenféle nagyméretű, 2009. során használt demo és repi
anyagot, plakátot, szórólapot, molinót! Ezeket a neves évre történő
emlékezés jegyében kiállítjuk az átriumos aulában a rendezvény
ideje alatt.
VÁRUNK TOVÁBBÁ: az elmúlt 1 év alatt készült/vagy használt, a csillagászati
ismeretterjesztésben jól alkalmazható bemutató eszközöket (akár
házi-, akár gyári készítésűeket), amelyek nem "triviálisak", nem
közismertek, nem tucat-termékek... A kiállítás szintén az aulában
lesz - a találkozó ideje alatt a kiállított eszközök őrzését
biztosítjuk.
VÁRUNK MÉG: bármilyen további programpontokra javaslatot, megtárgyalandó,
megvitatandó kérdéseket, amit még a találkozó előtti napokban is be
tudunk illeszteni a végleges programba!
A JELENTKEZÉSRŐL:
Kérjük megadni a résztvevők neveit, a szervezetükben betöltött tisztségüket
(ha lényeges), és hogy mettől meddig lesznek jelen terveik szerint. Külön
kérjük pontosítani, hogyha akár a pénteki vagy szombati esti bemutatkozó
blokkban, akár a szombati főprogramban szeretne prezentációt vagy egyszerű
diavetítést tartani. Ha konkrét címmel hivatkozik mondandójára, akkor a
címet is kérjük megadni - ha nem, akkor csak a körülbelüli tartalmat.
Projektor, hangszórók és vetítő laptop is rendelkezésre fog állni. Külön
kérjük felsorolni, hogy milyen eszközöket és 2009. évi "plakát"-anyagot
szándékozik elhozni és kiállítani.
* * *
A LEGÖTLETESEBB, LEGLÁTVÁNYOSABB ESZKÖZT/REKLÁMANYAGOT 10.000 Ft
pénzjutalomban RÉSZESÍTJÜK!
(Szavazni majd a résztvevők - és az ONLINE NÉZŐK IS tudnak a rendezvény
ideje alatt). Díjátadás: a szombati vacsora előtt.
* * *
Bővebb felvilágosítás a +36-79-424-027 vagy +36-20-9370-042 telefonszámokon.
A VÉGLEGES PROGAM: minden érdemi változás, módosítás fel fog kerülni a
www.bajaobs.hu főoldalán kihelyezett "EGYESÜLETEK, ALAPÍTVÁNYOK
TALÁLKOZÓJA" menüpont alatt. Ugyanitt találnak majd útbaigazító
információkat is résztvevőink, időben.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
RÉSZVÉTELI DÍJ:
Kétféle regisztrációs csomagot kínál a rendezvénynek otthont adó intézmény:
1.) teljes körű: 10.000 Ft/fő (tartalmazza valamennyi szállást és étkezést)
(szállás: az intézmény 3. emeleti vendég-szobáiban, 3-4 ágyas szobákban)
2.) szombati napijegy: 4.000 Ft/fő (csak a szombati étkezések és kávészünet)
Ezeket a jelentkezéssel egy időben tanácsos rendezni - de legkésőbb
április 2 délelőtt!
Kérjük, banki átutalást, vagy közvetlen bankszámlánkra történő pénztári
befizetést választani!
Számlaszámunk: BKMÖ Csillagvizsgáló Intézet, Bajai OTP, 11732033-15542229
Az átutaláskor (pénztári befizetéskor) kérjük a megjegyzés rovatba beírni
a nevet (neveket), akik befizetését tartalmazza az átutalt összeg, és a
kulcsszót: TALÁLKOZÓ-2010. Ha a különböző személyek eltérő időben érkeznek
és/vagy távoznak, úgy a kísérő E-mailben lehet részletezni a befizetett
összeg megoszlását.
Az április 6-i határidőig be nem érkezett befizetésekhez kapcsolódó
jelentkezéseket töröljük, nem tudjuk figyelembe venni.
Természetesen a befizetésekről az egyesületnek/alapítványnak számlát tudunk
kiállítani, amit a találkozón fogunk átadni. Kérjük a jelentkezéskor a
számla kérési igényt, és a számlára írandó PONTOS nevet, címzést is közölni!
A jelentkezések és befizetések beérkezésének legkésőbbi időpontja:
2010. április 6.
FONTOS TUDNIVALÓ!
Felhívjuk mindenki figyelmét, hogy az étkezési- és a szálló létszámok
leadási kötelezettsége miatt az ez utáni jelentkezések elfogadását nem
tudjuk garantálni, ill. az utólagos, helyszíni KP befizetést sem tudjuk
kezelni...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bízunk benne, hogy 3 év után ismét egy tartalmas, hasznos programon
vitathatják meg ötleteiket és gondjaikat a magyar csillagászati szervezetek.
Amint említettük, a rendezvény helyszíne és a szállás 5 perc sétányira van
a busz-, és vasútállomásoktól, a reggeli tömegközlekedéssel mindenki időben
haza tud érni a szavazáson történő részvétele érdekében.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk:
Dr. Hegedüs Tibor felelős szervező
|